Η αλήθεια είναι ότι λόγω της πολυπλοκότητάς  του ανοσοποιητικού συστήματος, και οι ίδιοι οι επιστήμονες δεν έχουν βρεί την μαγική συνταγή για να τελειοποιήσουν την λειτουργία του.Το ανθρώπινο σώμα με τις εναλλαγές των εποχών του χρόνου βιώνει σημαντικές αλλαγές σε επίπεδα ενέργειας, μεταβολισμού, ακόμα και στις διατροφικές προτιμήσεις.

Ωστόσο,γνωρίζουμε τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού. Εκτός από την διατροφή, το βάρος, η έλλειψη ύπνου, η καθιστική ζωή, η συστηματική αποφυγή του ήλιου, η κακή λειτουργία του εντέρου και τέλος η τήρηση των κανόνων υγιεινής στην καθημερινότητα.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη διατροφή δεν πρέπει να εμμένουμε μόνο στη λήψη «super foods», αλλά στη λήψη όλων των τροφών με ισορροπία που θα αλληλοκαλύπτονται. Σε αυτό το σημείο,τονίζουμε την τεράστια σημασία των προβιοτικών.

Τα προβιοτικά:

  • Αποτρέπουν την  ανάπτυξη παθογόνων μικροοργανισμών
  • Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Βοηθούν στην εξισορρόπηση της εντερικής  χλωρίδας μετά τη χρήση αντιβιοτικής θεραπείας
  • Συμβάλλουν στον έλεγχο των συμπτωμάτων των φλεγμονωδών  παθήσεων του εντέρου-σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
  • Συμμετέχουν στην παραγωγή ενέργειας και τη σύνθεση βιταμινών
  • Βοηθούν στη μείωση εκδήλωσης αλλεργιών
  • Συμβάλλουν  στον έλεγχο του βάρους
  • Δρούν θετικά στην αντιμετώπιση της ακμής
  • Ενισχύουν τον μεταβολισμό των φυτικών ινών

Η πληθώρα των ευεργετικών δράσεων των προβιοτικών βακτηρίων  στην ανθρώπινη υγεία καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμη την ένταξή τους στην καθημερινή διατροφή.Πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα  είναι το  γιαούρτι, το κεφίρ, το ξινολάχανο, το τουρσί, η μαύρη σοκολάτα και το ψωμί με προζύμι.Εξίσου  σημαντικά στη διατήρηση της  ισορροπήμενης εντερικής  μικροχλώριδας είναι και η τροφή των προβιοτικών  τα πρεβιοτικά.Τροφές πλούσιες σε πρεβιοτικά είναι  διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως η μπανάνα, το πράσο, το κρεμμύδι, η αγκινάρα, η γλυκοπατάτα, το κιχώριο και το σκόρδο.

Εάν ο γρήγορος τρόπος διατροφής σας δεν σας βοηθάει να καλύψετε το καθημερινό σας πιάτο ολοκληρωμένα , προβείτε στην λήψη συμπληρωμάτων διατροφής  με υψηλό αριθμό φιλικών βακτηρίων.

Να θυμάστε ότι ο εντερικός σωλήνας  αποτελεί κλειδί ,τόσο για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό όσο και για τη  γενικότερη υγεία.